GALLERIES
        GO BACK
        TO MENU

        It was such a beautiful day with Amber + Ben in Santorini!

        I also met Amber + Ben on my trip to Santorini. We hit it off right away and it was clear to me that I would like to photograph them. We agreed to meet for the next day and what can I say … it was a wonderful day. We laughed a lot and had a lot of fun together. In the evening Amber led us to a lonely beach. I can’t stop raving about it. The light and the surroundings are a dream! Santorini is definitely an island for couples in love. Saying yes to each other on an island with so many picturesque locations is a dream that can definitely be realized! Dear ones, thank you from the bottom of my heart!

        * * *

        Es war ein schöner Tag mit Amber + Ben auf Santorini!

        Amber + Ben habe ich ebenfalls auf meine Reise nach Santorini kennengelernt. Wir haben uns auf Anhieb verstanden und für mich war klar, diese Beiden möchte ich gerne fotografieren. Wir verabredeten uns für den nächsten Tag und was soll ich sagen…. es war ein traumhaft schöner Tag. Wir haben viel gelacht und hatten gemeinsam Spaß. Gegen Abend führte uns Amber an einen abgelegenen Strand. Ich kann gar nicht aufhören zu schwärmen. Das Licht und die Umgebung sind ein Traum! Santorini ist definitiv eine Insel für verliebte Paare. Ja zueinander sagen, auf einer Insel, die so viele malerische Orte besitzt, ein Traum, der auf jeden Fall umsetzbar ist! Ihr Lieben, ich danke Euch von Herzen!

        Great wedding team:

        Bridedress: https://www.laura-dometzky.de

        Rings: https://www.fingerglueck.de

        Stationary: https://wildchildwedding.com

        Photo & Planning: Ramona Reckziegel Photography

        Model Bride: Danae / Model Groom: George

        Venue: Oiá, Santorini